Sony ICF-DS15iP zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-DS15iP zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Trie5 23-06-2012
Geschreven voor: Sony ICF-DS15iP zwart

Een heel fijne wekker.
Alles is apart in te stellen.

O.a. op welke dagen je gewekt wilt worden, welke radiozender en hierbij ook volume waarmee je gewekt wilt worden. Ook als je ervoor op een ander volume naar iets anders geluisterd hebt.

Display is niet te licht, zoals bij veel wekkers vaak het geval is.

Prima apparaat voor die prijs!

Pietersen 16-12-2011
Geschreven voor: Sony ICF-DS15iP zwart

De geluidskwaliteit is zonder meer goed voor dit formaat luidsprekers. Er zijn 4 standen, waarmee de basweergave en het ruimtelijk effect kunnen worden gekozen. Het aantal mogelijkheden is prima. De radiozenders op de middengolf en FM kunnen via preset worden vastgelegd. Met de afstandbediening kan alles worden gekozen, dus de radiozenders, sleeptimer, maar ook de muzieknummers op mijn iPhone.
De prijs-prestatieverhouding is uitstekend,. Ik ben heel blij met deze aanschaf. Gezien eerdere ervaringen met Sony lijkt mij een 8 voor duurzaamheid wel van toepassing

erik reijnders 24-05-2012

kun je het geluidsniveau varieren als je de radio als wekker instelt, dus dat je niet wakker wordt in een disco?